segunda-feira, 7 de julho de 2014

FASHION | Verão 2014

Com o fim dos exames a aproximar-se irei passar muito tempo na praia, finalmente!
Não tenho tido tempo para nada, infelizmente. Fechada em casa agarrada aos livros... Que belo mês eu tenho pela frente!
Não posso aproveitar nem um dia de sol, pois quando tenho tempo começa a chover, sorte a minha!
Estou branca como o papel... Mas espero que isso vá mudar!

Deixo-vos algumas das peças que não me importava nada que viessem morar para o meu armário este Verão.







O que acham? Qual é a vossa peça preferida?

Contem-me tudo :)
Se clicarem nos links das peças estarão a ajudar-me a manter a parceria com a Sheinside.



12 comentários:

  1. Bulks in the advertisers are primarily private house owners, letting managers and property agents.
    She invites you to visit her site where she will share
    a proven approach to start an business online. Donnie Jonston is the author
    of this informative article about the way to make funds on Ebay Donnie has a lot of work experience as a writer and in addition working with drop shippers
    in a variety of entrepreneurial ventures.

    My blog post: lopian roslina

    ResponderEliminar
  2. Often we hear experts in the news that report a
    certain stock is planning to soar and now is the time to get.
    She invites you to visit her site where she is going to share
    a proven way to start an web business. ll have the
    practical guidance you will need on how to take up
    a concierge business''.

    Look into my web blog: www.csimgmt.com

    ResponderEliminar
  3. Hosted by Tom Bergeron and Erin Andrews.

    Also visit my web page :: legal highs

    ResponderEliminar
  4. Bulks in the advertisers are primarily private home owners,
    letting managers and property agents. She invites
    you to definitely visit her site where she's going to share a proven method to
    start an business online. I have observed my share of scams, and have in fact done a fantastic job
    avoiding being taken for the sucker and I'm here to share with you, Ameriplan isn't a scam.


    Here is my website :: http://hplo.ttmdszkb.tcsq.qypvthu.loqu.forum.mythem.es/

    ResponderEliminar
  5. In order to cope inside a fast-paced market, new applications
    are needed. This business is going to be operated from your owner's home
    and is going to be done entirely around the internet. The business degree raises one's social standing:
    in other words, it opens to suit your needs doors that could have
    otherwise remained closed to you.

    Stop by my web blog ... szałwia potliwość

    ResponderEliminar
  6. Hey there just wanted to give you a brief heads up and let
    you know a few of the images aren't loading properly. I'm not
    sure why but I think its a linking issue. I've tried it
    in two different web browsers and both show the same outcome.



    Here is my blog post หนังโป๊

    ResponderEliminar
  7. gostei das peças que escolheste :)

    Beijinhos
    P.S. já há novo post no meu blog
    sweet1candy.blogspot.pt

    ResponderEliminar

Aqui podes deixar-nos a tua opinião ou qualquer dúvida que tenhas. Iremos responder a cada um dos vossos comentários assim que nos for possível.
Se por alguma razão acharmos que o comentário é ofensivo, seja para com as bloggers, seja para com os nossos leitores, não será aceite.